کاربرد دیگ بخار در خیاطی

کاربرد دیگ بخار در خیاطی

دیگ های بخار بسیار پرکاربرد هستند در این مقاله کاربرد دیگ بخار در خیاطی را توضیح می دهیم. پس همراه ما باشید تا با دیگ بخار خیاطی بیشتر آشنا شوید.

 

 

تصویر دیگ بخار بخارتجهیز خراسان

مقدمه | کاربرد دیگ بخار در خیاطی

دیگ های بخار از هر نوعی که باشند عملکرد یکسانی دارند ، تمام دیگ های بخار آب را به بخار تبدیل می کنند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا در مصارف پتروشیمی ، شیمیایی ، صنایع چوب ، بهداشتی ، صنعت نساجی و رنگ رزی و …  در صنعت پوشاک هم از انواع دیگ بخار استفاده می شود مثلا در کارخانجات رنگ رزی برای رنگ کردن پارچه از دیگ بخار در صنعت نساجی و رنگرزی هم استفاده می شود ، از بخار داخل اتوکلاب ها استفاده می شود ، در قسمت تکمیل پارچه نیز از دیگ بخار خیاطی استفاده می شود .

 

دیگ بخار استاندارد

 

دیگ بخار خیاطی چیست؟

 دیگ بخار در صنعت امروز کاربردهای فراوانی دارد. از آن در کارخانه های صنعتی برای کارهای متفاوتی استفاده می شود. سوال می‌شود که دیگ بخار خیاطی چه کاربردی دارد؟

بگذارید در ابتدا به بررسی این دیگ بپردازیم. در واقع می توان گفت که این دیگ ها به جهت تولید بخار با فشار نسبتاً بالا موجود تهیه و تولید شده است . از کاربردهای آن می توان نمونه های مختلفی را عنوان کرد . اما در بین این نمونه ها یک درمیان باید به مصارف این دیگ ها در خیاطی اشاره کرد .

شاید از انواع اتو های مخزن دار به عنوان یک دیگ بخار یاد شود. اما دیگ بخار کاربرد منحصر به فردی را نسبت به این اتو ها دارد . این مخازن به دلیل آن که می‌ توانند چندین دسته مختلف را تحت پوشش قرار دهد، بسیار مناسب می باشد .  پس می ‌توان گفت دیگ بخار خیاطی دیگی است که با آن می توان چندین کاربر به اتوکاری بپردازن. در این بین هزینه های خرید دستگاه ها پایین آمده و کاربران از کیفیت بالای آن ابراز رضایت دارند دارند. در کل می‌ توان گفت که این دستگاه ها برای تامین بخار چندین دستگاه ، می تواند گزینه مناسبی برای شرکت های صنعتی و انواع خشکشویی ها باشد.

کاربرد دیگ بخار در خیاطی
کاربرد دیگ بخار در خیاطی

کاربرد دیگ بخار بویلر صنعتی در خیاطی :

اما از دیگ صنعتی خیاطی میتوان بطور مداوم استفاده کرد بدون افت کیفیت بخاردهی و کاهش طول عمر آن. اگر از اتو های مخزن دار در مزون های بزرگ و تولیدی های بزرگ پوشاک استفاده شود باعث کاهش سرعت اتو کشی می شود و به تبع روی سرعت تولید لباس تاثیر گذار است. بدین ترتیب میتوان گفت با دیگ بخار خیاطی سرعت تولید پوشاک نیز افزایش می یابد :

 

  1. دارای دریچه تخلیه رسوب
  2. لول کنترل مغناطیسی تمام اتوماتیک
  3. مشخصات فنی دیگ بخار خیاطی استاندارد آراد بویلر
  4. دارای پلاک بازرسی
  5. ضخامت پوسته و بدنه 8 الی 10 میلی متر
  6. دارای تست استاندارد UT
  7. دارای آب نمای مغناطیسی
  8. دارای شیرآلات تمام استیل
  9. دارای تابلو برق همراه با بهترین متریال روز
  10. دارای سنسور دمای اگزاست
  11. دارای راندمان حرارتی بالای 80%
  12. دارای مشعل تمام اتوماتیک
  13. دارای پلاک استاندارد
  14. دارای سوپاپ اطمینان از نوع درجه یک مخصوص بخار
  15. همراه با مخزن آب، صافی و لوله کشی

 

برندهای مختلف دستگاه دیگ بخار :

برندهای خارجی این دستگاه در بازار داخلی باقیمت و کیفیت‌های متعددی ارائه‌شده‌اند. شناسایی کیفیت دستگاه‌ها و تناسب قیمت آن‌ها با بودجه در نظر گرفته‌شده ، می‌تواند یک خرید عالی و مقرون ‌به ‌صرفه را برای خریداران به وجود بیاورد. اطلاع از نحوه نصب هر مدل از دستگاه موردنظر ، نحوه نگهداری و استفاده درست از محصول ، نحوه تعمیر و خدمات پس از فروش آن‌ها ، تأثیر بسزایی در انتخاب و خرید محصول دارد .   لذا بررسی هر مورد می‌تواند با مشاوره مراکز خرید معتبر انجام بگیرد . توجه به قیمت نهایی این محصول، می‌تواند به‌عنوان یکی از موارد مهم موردبررسی، قابل استناد باشد.

بخارتجهیز خراسان (bokhartajhiz.com) یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان دیگ های بخار در شرق کشور است. دیگ های بخار بخارتجهیز خراسان همگی دارای استاندارد هستند و در ظرفیت های مختلف ساخته و به دست مشتریان عزیز می رسد.

 

دیگ بخار
دیگ بخار